Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Spajić, E. (2024). Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392
Spajić, Ena. "Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392
Spajić, Ena. "Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392
Spajić, E. (2024). 'Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 09.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392
Spajić E. Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2024 [pristupljeno 09.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392
E. Spajić, "Važnost menadžmenta i marketinga za promociju i razvoj turističke destinacije - analiza studije slučaja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:995392