Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Sečak, A. (2022). Društveno odgovorno poslovanje u funkciji marketinga: studija slučaja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:026269
Sečak, Antonio. "Društveno odgovorno poslovanje u funkciji marketinga: studija slučaja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:026269
Sečak, Antonio. "Društveno odgovorno poslovanje u funkciji marketinga: studija slučaja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:026269
Sečak, A. (2022). 'Društveno odgovorno poslovanje u funkciji marketinga: studija slučaja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:026269
Sečak A. Društveno odgovorno poslovanje u funkciji marketinga: studija slučaja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:026269
A. Sečak, "Društveno odgovorno poslovanje u funkciji marketinga: studija slučaja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:026269