Begović, D. (2013). Analiza dizajna s obzirom na marketinške zadatosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:901355
Begović, Denis. "Analiza dizajna s obzirom na marketinške zadatosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:901355
Begović, Denis. "Analiza dizajna s obzirom na marketinške zadatosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:901355
Begović, D. (2013). 'Analiza dizajna s obzirom na marketinške zadatosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 09.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:901355
Begović D. Analiza dizajna s obzirom na marketinške zadatosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2013 [pristupljeno 09.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:901355
D. Begović, "Analiza dizajna s obzirom na marketinške zadatosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:901355