prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru
Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru

Šarić, Ivona
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Šarić, I. (2019). Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:684075

Šarić, Ivona. "Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:684075

Šarić, Ivona. "Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:684075

Šarić, I. (2019). 'Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 15.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:684075

Šarić I. Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2019 [pristupljeno 15.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:684075

I. Šarić, "Utjecaj reklamne fotografije na prodaju u watch centru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:684075

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.