Naslov Emocionalni branding
Autor Mirna Košir
Mentor Lidija Mandić (mentor)
Član povjerenstva Ivana Žiljak-Stanimirović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Lidija Mandić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Antun Koren (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet Zagreb
Datum i država obrane 2013-9-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija
Sažetak Branding je stvaranje poslovne prepoznatljivosti pojedinog proizvoda ili usluge, pri čemu se stvara pozitivna slika o proizvodu da bi se postigao što bolji tržišni status. Prvenstveno je osmišljen kako bi se formirale skupine ljudi istog ukusa te kako bi se prema zajedničkim karakteristikama oblikovalo oglašavanje. Više se ne koristi dvodimenzionalni pristup oglašavanja, ved se uz standardno oglašavanje-slikom i zvukom, nastoji stvorit „ svijet branda“ između kupca i proizvoda uz holistčki
... Više pristup. Potrebno je stimulirati i oduševiti kupca kako bi se povezao s određenim proizvodom, a da bi se stvorila cjelina branda potrebno je sagledati sastavnice kao što su: slika, boja, oblik, ime, jezik, zaštitni znak (ikona ili logotip), zvuk, navigacija, ponašanje, podrška, tradicija i ritual. Bit emocionalnog brandinga je privudi kupce proizvodima koji utječu na njihovo zadovoljstvo. Emocionalni branding često nadmašuje racionalni, jer ljudi najčešde djeluju prema emocijama. Zato je emotivna veza s brandom ključna za uspješnost branda. Značajno je biti prvi u kategoriji kod inovacija proizvoda, jer se time može odrediti željena kvaliteta i postaviti standard. Prva je marka zbog toga uvijek najizraženija, najpoznatija, a svi koji je slijede smatraju se plagijatima ili manje kvalitetnima. Osim toga, na povedanje prodaje proizvoda bitno može utjecati redizajn ambalaže. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) Branding is the creation of business recognition of a product or service, while creating a positive image of the product in order to achieve a better market status. It is primarily designed to be formed by a group of people of the same taste as well as to the common characteristics shaped advertising. Today is no longer in use a two-dimensional approach to advertising, but the advertising standard like image and sound, trying to create a "virtual brand" between the customer and the
... Više product by the holistic approach. It is necessary to stimulate and excite the customer to connect to a specific product, but to create a whole brand is necessary to consider elements such as images, color, shape, style, language, trademark (icon or logo), audio, conduct, support, tradition and ritual. Emotional branding is often better than rational, because people act according to emotions. It is important to be the first in the category with product innovation, as it may determine and set the desired quality standard. The first brand we always most prominent, the most famous, and all who follow are considered plagiarism or less quality. In addition, the increase in sales of the product can significantly affect packaging redesign. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
Branding
Emocije
Oglašavanje
Logotip
Redizajn
Ključne riječi (engleski)
Branding
Emotions
Advertising
Logotype
Redesign
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:216:304551
Studijski program Naziv: Grafička tehnologija Smjer: Tehničko-tehnološki Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka grafičke tehnologije (bacc. ing.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Zatvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-04-16 19:06:49