Sveučilište u Zagrebu Akademija likovnih umjetnosti Nastavnički odsjek
Citirajte ovaj rad
Dobrilović, J. (2020). Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149
Dobrilović, Jura. "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149
Dobrilović, Jura. "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149
Dobrilović, J. (2020). 'Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, citirano: 10.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149
Dobrilović J. Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti; 2020 [pristupljeno 10.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149
J. Dobrilović, "Metodika nastave likovne kulture: Djelovanje videoigara na osobnost učenika osnovnoškolskog uzrasta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:215:818149