završni rad
Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a

Herceg, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Herceg, M. (2020). Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921

Herceg, Martina. "Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921

Herceg, Martina. "Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921

Herceg, M. (2020). 'Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921

Herceg M. Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921

M. Herceg, "Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.