diplomski rad
Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom

Vuk, Ilija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Vuk, I. (2023). Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801

Vuk, Ilija. "Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801

Vuk, Ilija. "Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801

Vuk, I. (2023). 'Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 10.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801

Vuk I. Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 10.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801

I. Vuk, "Poticano učenje te njegova primjena u modeliranju igrača za računalnu igru Doom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:408801

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.