diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji

Grudiček, Ines
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Grudiček, I. (2022). Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:185176

Grudiček, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:185176

Grudiček, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:185176

Grudiček, I. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:185176

Grudiček I. Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:185176

I. Grudiček, "Utjecaj društvenih mreža na donošenje odluka o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:185176

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.