prikaz prve stranice dokumenta Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije

Kapusta, Valentina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kapusta, V. (2022). Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:880280

Kapusta, Valentina. "Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:880280

Kapusta, Valentina. "Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:880280

Kapusta, V. (2022). 'Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 07.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:880280

Kapusta V. Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 07.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:880280

V. Kapusta, "Uloga storytellinga u brendiranju turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:880280

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.