Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Marketing u hotelijerstvu
Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2004. urn:nbn:hr:191:698721


Citirajte ovaj rad

Berc Radišić, B. (2004). Marketing u hotelijerstvu. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721.

Berc Radišić, Branka. Marketing u hotelijerstvu. Opatija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2004. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721.

Berc Radišić, Branka. Marketing u hotelijerstvu. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2004. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721.

Berc Radišić, B. (2004) Marketing u hotelijerstvu. 2. dopunjeno i izmijenjeno izd. [online]. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721 (Datum pristupa: 12.04.2024.)

Berc Radišić B. Marketing u hotelijerstvu. [Internet]. 2. dopunjeno i izmijenjeno izd. Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment; 2004, [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721

B. Berc Radišić, Marketing u hotelijerstvu. 2. dopunjeno i izmijenjeno izd. Opatija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, 2004. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:698721

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.