prikaz prve stranice dokumenta Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva

Šimić, Iris
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Šimić, I. (2019). Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595576

Šimić, Iris. "Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595576

Šimić, Iris. "Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595576

Šimić, I. (2019). 'Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595576

Šimić I. Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595576

I. Šimić, "Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:595576

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.