prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium

Haramina, Laura
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Haramina, L. (2019). Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Haramina, Laura. "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Haramina, Laura. "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Haramina, L. (2019). 'Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Haramina L. Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 04.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

L. Haramina, "Analiza marketinške strategije turističke agencije Collegium", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400098

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.