prikaz prve stranice dokumenta Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi

Curri, Sara
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Curri, S. (2021). Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:386128

Curri, Sara. "Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:386128

Curri, Sara. "Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:386128

Curri, S. (2021). 'Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:386128

Curri S. Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 30.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:386128

S. Curri, "Primjena neuromarketinga u turizmu – mogućnosti i izazovi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:386128

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.