prikaz prve stranice dokumenta Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba

Hamerlitz, Tea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Hamerlitz, T. (2017). Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Hamerlitz, Tea. "Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Hamerlitz, Tea. "Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Hamerlitz, T. (2017). 'Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 15.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Hamerlitz T. Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 15.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

T. Hamerlitz, "Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:345312

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.