prikaz prve stranice dokumenta Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu

Vađon, Fran
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vađon, F. (2021). Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran. "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran. "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, F. (2021). 'Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 14.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon F. Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 14.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

F. Vađon, "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.