Naslov (hrvatski) | Školska pedagogija |
Autor | Sofija Vrcelj |
Autorova ustanova | Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet (Odsjek za pedagogiju) |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Pedagogija |
Sažetak (hrvatski) | U knjizi Školska pedagogija izneseni su rezultati teorijske analize posebno složena fenomena-fenomena škole. Knjiga je strukturirana u četrnaest međusobno povezanih dijelova (poglavlja). U prvom se poglavlju analiziraju različita određenja školske pedagogije i njen odnos s ostalim (ne)pedagoškim znanostima i disciplinama. Drugo poglavlje se odnosi na dominantne teorije škole (duhovno znanstvenu, strukturalno-funkcionalnu ; simboličko-interakcionalističku i radikalnu teoriju). U knjizi se... Više |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Znanstvena monografija |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran - domaća recenzija |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Broj stranica | 137 |
ISBN | 953-6104-26-1 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:186:606407 |
Datum objave tiskanog izdanja | 2000 |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Filozofski fakultet |
Mjesto izdavanja | Rijeka |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | ![]() |
Datum i vrijeme pohrane | 2023-05-12 06:42:42 |