prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marke na kupnju automobila
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj marke na kupnju automobila

Jelić, Ivona
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jelić, I. (2021). Utjecaj marke na kupnju automobila (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974

Jelić, Ivona. "Utjecaj marke na kupnju automobila." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974

Jelić, Ivona. "Utjecaj marke na kupnju automobila." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974

Jelić, I. (2021). 'Utjecaj marke na kupnju automobila', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 26.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974

Jelić I. Utjecaj marke na kupnju automobila [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 26.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974

I. Jelić, "Utjecaj marke na kupnju automobila", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:972974

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.