prikaz prve stranice dokumenta Oblici poslovnog marketinga u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Oblici poslovnog marketinga u turizmu

Boroja, Ivan
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Boroja, I. (2021). Oblici poslovnog marketinga u turizmu (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:845016

Boroja, Ivan. "Oblici poslovnog marketinga u turizmu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:845016

Boroja, Ivan. "Oblici poslovnog marketinga u turizmu." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:845016

Boroja, I. (2021). 'Oblici poslovnog marketinga u turizmu', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 26.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:845016

Boroja I. Oblici poslovnog marketinga u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 26.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:845016

I. Boroja, "Oblici poslovnog marketinga u turizmu", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:845016

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.