Naslov VIZUALNE KOMUNIKACIJE U MASOVNIM MEDIJIMA
Naslov (engleski) Visual communication in mass media
Autor Kristina Budimir
Mentor Siniša Kovačić (mentor)
Član povjerenstva Željka Zavišić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Goran Luburić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Poslovno veleučilište Zagreb Zagreb
Datum i država obrane 2018-11-19, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Masovni mediji
Sažetak Živimo u svijetu tehnologije i medija koji zaokupljuju većinu ljudske svakodnevice. Na tržištu postoji mnogo različitih vrsta medija i svaki od njih se na svoj način bori za čitatelje, slušatelje i/ili gledatelje. Kako se povijest mijenjala tako su se i mediji mijenjali i prilagođavali se potrebama društva. Iako čovjekova svakodnevica u prošlosti nije bila njima zasićena, danas su oni sasvim uobičajena pojava. Društvo današnjice je društvo medija. Sudjelujući u strukturi društvene moći, oni
... Više imaju značajnu ulogu u ljudskim životima. Zbog velike konkurencije na tržištu, na kojem se prenose iste ili slične vijesti, potrebno je koristiti sva raspoloživa sredstva kako bi se privukla ciljana publika. Masovnim medijima smatraju se novine, tiskovine, knjige, televizije i kao najmoderniji oblik od sviju – internet. Knjige su predstavnici prvog oblika masovnih medija te su tijekom povijesti zamijenjene pristupačnijem izvorom informacija – novinama. Novine je potom po utjecaju i značaju zamijenio radio, a njega televizija koja je postala globalno najpopularnija pa stoga i najutjecajnija. U suvremenom društvu, najpoznatiji i najkorišteniji novi medij je internet. On predstavlja veliku prijetnju klasičnim medijima, jer omogućava korisniku ne samo da na jednom mjestu čita, sluša i gleda proizvode i usluge, nego mu nudi mogućnost da ih i sam promovira. Vizualne komunikacije pripadaju neverbalnoj vrsti komunikacije kao što su gledanje, kontakt očima, viđenje, izraz lica, govor tijela i sve ostalo što se može pročitati, pregledati, vidjeti i uočiti. One također uključuju likovnu umjetnost, crteže, grafički dizajn, ilustracije i web dizajn. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) We live in the world of technology and the media that capture most of our everyday lives. There are many different types of media in the market and each media is in their own way fighting for readers, listeners and/or viewers. As history changed, the media changed and adapted to the needs of society. Today's society is a media society and mass media plays a major role in a human life and participates in the structure of social power. In the past there was no such overwhelming media
... Više coverage, but today that is a normal thing. In a fierce competition where media actually convey the same or similar news, all available resources must be used to attract readers, listeners, or viewers. Mass media includes newspapers, prints, books, television and today the most modern form of mass media, the Internet. The books are representatives of the first form of mass media and replaced with the emergence of newspapers. The newspapers then were replaced by the radio and it's influence and significance. The radio was then replaced by television which became globally the most popular and the most influential. In the modern society, the most widely known and most widely used new media is the Internet. It represents a major threat to classic media, because it allows users not only to read, listen and watch products and services, but also to be able to promote their own. Visual communications belong to the non-verbal type of communication. Visual communication includes part of non-verbal communication, viewing, eye contact, vision, facial expression, body language, and everything that can be read, viewed, seen, and perceived. Visual communications include art, drawings, graphic design, illustration and web design. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
vizualne komunikacije
masovni mediji
novi mediji
društvo
neverbalna komunikacija
Ključne riječi (engleski)
visual communication
mass media
new media
society
non-verbal communication
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:180:458496
Studijski program Naziv: Marketing i komunikacije Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-11-22 08:31:49