diplomski rad
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca

Medved, Veronika
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Medved, V. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, V. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved V. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

V. Medved, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.