Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Šeperić, H. (2019). Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312
Šeperić, Helena. "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312
Šeperić, Helena. "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312
Šeperić, H. (2019). 'Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 25.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312
Šeperić H. Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 25.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312
H. Šeperić, "Stilovi učenja djece i mladih sa sindromom Down - smjernice za učinkovitije poučavanje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:401312