Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Derenčinović, P. (2023). Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655
Derenčinović, Petra. "Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655
Derenčinović, Petra. "Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655
Derenčinović, P. (2023). 'Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 16.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655
Derenčinović P. Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655
P. Derenčinović, "Multimodalnost kao oblik podrške kod djece s poremećajem iz spektra autizma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:302655