Bebek, L. (2017). Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728
Bebek, Lara. "Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728
Bebek, Lara. "Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728
Bebek, L. (2017). 'Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 21.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728
Bebek L. Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 21.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728
L. Bebek, "Reklamni zoo: životinja kao subjekt, objekt i simbol", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:425728