prikaz prve stranice dokumenta Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije

Galjuf, Anamaria
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Galjuf, A. (2019). Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, Anamaria. "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf, A. (2019). 'Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Galjuf A. Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

A. Galjuf, "Uloga turističke agencije u razvoju proizvoda turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:725316

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.