prikaz prve stranice dokumenta Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala

Bošnjak, Marija
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, M. (2021). Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala (Diplomski rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Bošnjak, Marija. "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Bošnjak, Marija. "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala." Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Bošnjak, M. (2021). 'Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala', Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Bošnjak M. Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala [Diplomski rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2021 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

M. Bošnjak, "Informacijska tehnologija i odnosi unutar marketinškog kanala", Diplomski rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:708355

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.