Naslov Poslovno komuniciranje u bankarskom sektoru
Naslov (engleski) Business Communication in Banking Sector
Autor Sanja Barbarus
Mentor Katija Vojvodić (mentor)
Član povjerenstva Marija Bečić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Matea Matić Šošić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Dubrovniku (Ekonomski fakultet) Dubrovnik
Datum i država obrane 2022-06-20, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Komunikacija je osnova gotovo svakog odnosa, a poslovna je komunikacija definitivno jedan ključni element uspješnog poslovanja gotovo svake organizacije. U poslovnoj je komunikaciji iznimno i jednako bitna i interna i eksterna komunikacija i to bez obzira bila ona u realnom ili pak virtualnom svijetu budući da njihovo zanemarivanje vodi ka nemotiviranosti zaposlenika, lošem imidžu i naposljetku lošem poslovanju organizacije. U ovom je radu obrađena tema poslovne komunikacije u jednom
... Više specifičnom polju, odnosno u bankarskom sektoru kao jednoj uslužnoj djelatnosti koji bez kvalitetne interne i eksterne komunikacije ne može funkcionirati budući da je upravo odnos, odnosno komunikacija s klijentom početna točka bilo koje njihove poslovne suradnje. Tradicionalno je bankarstvo prvenstveno odlikovao razgovor s klijentom uživo, odnosno u poslovnicama banke, a danas se, razvojem tehnologija, posebice interneta, kompletan bankarski posao preselio i u virtualnu sferu te tako danas imamo izuzetno razvijeno internet i mobilno bankarstvo koje se svakim danom, osluškujući potrebe tržišta, sve više i više razvija. Kako bi se prikazalo na koji način poslovna komunikacija funkcionira u praksi te kako izgleda suvremeno bankarsko poslovanje u Hrvatskoj, napravljena je analiza bankovnog poslovanja, odnosno poslovne komunikacije OTP banke d.d. kojom se pokazalo kako je ova banka primjer kvalitetnog poslovnog komuniciranja banke kako sa svojim internim tako i s eksternim javnostima s obzirom na to da njeguje i potiče otvorenu i transparentnu komunikaciju unutar svoje banke, a na isti način komunicira i sa svojim eksternim javnostima putem raznih kanala i platformi kako u realnoj, tako i u virtualnoj sferi. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) Communication is the foundation of almost every relationship, and business communication is one of the key elements in the business success of almost all organizations. When it comes to business communication, both internal and external communication are extremely important, whether in the real or virtual world, because neglecting either of these aspects leads to unmotivated employees, a poor image, and ultimately a poor business organization. This paper deals with the issue of
... Više business communication in a specific sector, namely the banking sector as a service activity that cannot function without high quality internal and external communication, since the relationship or communication with the customer is the starting point of any business collaboration. Traditionally, banking was primarily characterized by a live conversation with the customer, i.e. in the bank's branches. Today, with the development of technology, especially the Internet, the entire banking business has shifted to the virtual sphere, which is developing more and more every day. In order to show how business communication works in practice and what modern banking in Croatia looks like, an analysis of banking operations, i.e. business communication of OTP banka d.d. was conducted. It showed that this bank is an example of high quality business communication with both internal and external public, as it maintains and promotes open and transparent communication within its bank and in the same way communicates with its external public through various channels and platforms both in the real and virtual spheres. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
poslovna komunikacija
interna komunikacija
eksterna komunikacija
bankarski sektor
Ključne riječi (engleski)
business communication
internal communication
external communication
banking sector
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:155:402696
Studijski program Naziv: Financijski menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: specijalistički diplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a specijalist/ specijalistica financijskog menadžmenta (struč. spec. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-09-19 09:48:13