prikaz prve stranice dokumenta Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku

Portolan, Darijan
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Portolan, D. (2017). Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku (Završni specijalistički). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652

Portolan, Darijan. "Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku." Završni specijalistički, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652

Portolan, Darijan. "Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku." Završni specijalistički, Sveučilište u Dubrovniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652

Portolan, D. (2017). 'Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku', Završni specijalistički, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652

Portolan D. Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku [Završni specijalistički]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2017 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652

D. Portolan, "Marketinška komunikacija i stavovi lokalnog stanovništva o razvoju golf turizma u Dubrovniku", Završni specijalistički, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:283652

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.