Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Jeleč, M. (2021). Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343
Jeleč, Mateja. "Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343
Jeleč, Mateja. "Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343
Jeleč, M. (2021). 'Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343
Jeleč M. Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 02.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343
M. Jeleč, "Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343