prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu

Hećimović, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Hećimović, A. (2019). Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Hećimović, Ana. "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Hećimović, Ana. "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Hećimović, A. (2019). 'Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Hećimović A. Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 10.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

A. Hećimović, "Istraživanje potrošačkih navika generacija Y i Z u kontekstu distribucijskih kanala u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:949865

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.