Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ebner, A. L. (2024). Iskustvo potrošača s gamifikacijom kod korištenja mobilne aplikacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:938453
Ebner, Anabela Lucija. "Iskustvo potrošača s gamifikacijom kod korištenja mobilne aplikacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:938453
Ebner, Anabela Lucija. "Iskustvo potrošača s gamifikacijom kod korištenja mobilne aplikacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:938453
Ebner, A. L. (2024). 'Iskustvo potrošača s gamifikacijom kod korištenja mobilne aplikacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:938453
Ebner AL. Iskustvo potrošača s gamifikacijom kod korištenja mobilne aplikacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 14.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:938453
A. L. Ebner, "Iskustvo potrošača s gamifikacijom kod korištenja mobilne aplikacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:938453