prikaz prve stranice dokumenta International business reputation in social media context
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
International business reputation in social media context

Ivić Filipčić, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za međunarodnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Ivić Filipčić, S. (2020). International business reputation in social media context (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717

Ivić Filipčić, Sara. "International business reputation in social media context." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717

Ivić Filipčić, Sara. "International business reputation in social media context." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717

Ivić Filipčić, S. (2020). 'International business reputation in social media context', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717

Ivić Filipčić S. International business reputation in social media context [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717

S. Ivić Filipčić, "International business reputation in social media context", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.