Naslov International business reputation in social media context
Naslov (hrvatski) Reputacija međunarodnog poslovanja u kontekstu društvenih mreža
Autor Sara Ivić Filipčić
Mentor Marina Dabić (mentor) MBZ: 220704
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet (Katedra za međunarodnu ekonomiju) Zagreb
Datum i država obrane 2020-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Međunarodna ekonomija
Sažetak Prisutnost društvenih medija promijenila je način na koji tvrtke vode svoje marketinške strategije i komuniciraju sa svojim kupcima. Kroz istraživanje smo utvrdili razne aspekte i utjecaje društvenih medija na međunarodno poslovanje. Društvene mreže koriste ljudi svih dobnih skupina i spolova. Uzimajući u obzir da je informacijska tehnologija još uvijek relativno nova, i mnogi ljudi, posebno stariji, u potpunosti ne shvaćaju njihovu upotrebu ili principe, društvene mreže igraju veliku ulogu u
... Više životima ljudi. Prema istraživanju, najpopularnije društvene mreže su Facebook i Instagram, koje se ujedno smatraju najvjerodostojnijim društvenim platformama za stvaranje slike o međunarodnom brandu. Međutim, nemaju svi tendenciju slijediti međunarodne firme, njihove proizvode i objave na društvenim mrežama. U kontekstu pojedinca, društvene mreže se koriste za zabavu, a ne za proučavanje novih proizvoda i usluga koje međunarodne firme nude. Društvene mreže pune su plaćenih reklama, međutim, čini se da većina pojedinaca ne uživa u njihovoj prisutnosti te se reklame i njihov sadržaj u većini slučajeva izbjegavaju. Međutim, s obzirom na ubrzan razvoj tehnologije, sadržaj koji se može naći na društvenim mrežama ima veći utjecaj na potrošače i njihove odluke od tradicionalnih medija, poput novina. Na poslovnu reputaciju u velikoj mjeri utječe kvaliteta ponuđenih proizvoda i odnos tvrtka sa svojim kupcima, a ne učestalost oglašavanja na društvenim mrežama. Možemo zaključiti da, usprkos tome što društvene mreže koriste ljudi svih dobnih skupina, njihov utjecaj na mišljenje pojedinca o međunarodnim brandovima i proizvodima još uvijek je ograničen. Unatoč tome, društveni mediji pružaju svim regionalnim i međunarodnim tvrtkama sposobnost brze komunikacije sa svojim klijentima u svrhu izgradnje značajnih poslovnih odnosa. Iako društvene mreže ne služe prvenstveno kao sredstvo za stvaranje i održavanje međunarodne reputacije, pružaju međunarodnim tvrtkama mogućnost brzog povezivanja s njihovim kupcima. Sakrij dio sažetka
Sažetak (hrvatski) Prisutnost društvenih medija promijenila je način na koji tvrtke vode svoje marketinške strategije i komuniciraju sa svojim kupcima. Kroz istraživanje smo utvrdili razne aspekte i utjecaje društvenih medija na međunarodno poslovanje. Društvene mreže koriste ljudi svih dobnih skupina i spolova. Uzimajući u obzir da je informacijska tehnologija još uvijek relativno nova, i mnogi ljudi, posebno stariji, u potpunosti ne shvaćaju njihovu upotrebu ili principe, društvene mreže igraju veliku ulogu
... Više u životima ljudi. Prema istraživanju, najpopularnije društvene mreže su Facebook i Instagram, koje se ujedno smatraju najvjerodostojnijim društvenim platformama za stvaranje slike o međunarodnom brandu. Međutim, nemaju svi tendenciju slijediti međunarodne firme, njihove proizvode i objave na društvenim mrežama. U kontekstu pojedinca, društvene mreže se koriste za zabavu, a ne za proučavanje novih proizvoda i usluga koje međunarodne firme nude. Društvene mreže pune su plaćenih reklama, međutim, čini se da većina pojedinaca ne uživa u njihovoj prisutnosti te se reklame i njihov sadržaj u većini slučajeva izbjegavaju. Međutim, s obzirom na ubrzan razvoj tehnologije, sadržaj koji se može naći na društvenim mrežama ima veći utjecaj na potrošače i njihove odluke od tradicionalnih medija, poput novina. Na poslovnu reputaciju u velikoj mjeri utječe kvaliteta ponuđenih proizvoda i odnos tvrtka sa svojim kupcima, a ne učestalost oglašavanja na društvenim mrežama. Možemo zaključiti da, usprkos tome što društvene mreže koriste ljudi svih dobnih skupina, njihov utjecaj na mišljenje pojedinca o međunarodnim brandovima i proizvodima još uvijek je ograničen. Unatoč tome, društveni mediji pružaju svim regionalnim i međunarodnim tvrtkama sposobnost brze komunikacije sa svojim klijentima u svrhu izgradnje značajnih poslovnih odnosa. Iako društvene mreže ne služe prvenstveno kao sredstvo za stvaranje i održavanje međunarodne reputacije, pružaju međunarodnim tvrtkama mogućnost brzog povezivanja s njihovim kupcima. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
Društveni Mediji
Međunarodnog Poslovanje
Poslovna Reputacija
Ključne riječi (hrvatski)
Društveni Mediji
Međunarodnog Poslovanje
Poslovna Reputacija
Jezik engleski
URN:NBN urn:nbn:hr:148:856717
Studijski program Naziv: Ekonomija (Bachelor Degree in Economics) Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica ekonomije (baccalaureus) (univ.bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Javna napomena Rad je na engleskom jeziku.
Datum i vrijeme pohrane 2020-09-30 23:00:24