prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing i influencer marketing u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing i influencer marketing u turizmu

Boros, Laura
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Boros, L. (2022). Digitalni marketing i influencer marketing u turizmu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536345

Boros, Laura. "Digitalni marketing i influencer marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536345

Boros, Laura. "Digitalni marketing i influencer marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536345

Boros, L. (2022). 'Digitalni marketing i influencer marketing u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536345

Boros L. Digitalni marketing i influencer marketing u turizmu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536345

L. Boros, "Digitalni marketing i influencer marketing u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536345

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.