prikaz prve stranice dokumenta Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća

Vrdoljak, Tomislav
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Citirajte ovaj rad

Vrdoljak, T. (2023). Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525

Vrdoljak, Tomislav. "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525

Vrdoljak, Tomislav. "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525

Vrdoljak, T. (2023). 'Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525

Vrdoljak T. Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525

T. Vrdoljak, "Internet kao strategija izlaska na strano tržište malog i srednjeg poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:478525

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.