Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Babić, K. (2016). Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400
Babić, Krešo. "Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400
Babić, Krešo. "Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400
Babić, K. (2016). 'Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400
Babić K. Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400
K. Babić, "Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400