diplomski rad
Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks

Kosanović, Tanja
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kosanović, T. (2019). Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365

Kosanović, Tanja. "Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365

Kosanović, Tanja. "Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365

Kosanović, T. (2019). 'Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365

Kosanović T. Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365

T. Kosanović, "Parental vs. Child Perspectives in Recent Picturebooks", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:876365

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.