Krištofić, K. (2016). Obilježja socijalnih oblika rada u nastavi usmjerenoj na učenika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:431715
Krištofić, Kristina. "Obilježja socijalnih oblika rada u nastavi usmjerenoj na učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:431715
Krištofić, Kristina. "Obilježja socijalnih oblika rada u nastavi usmjerenoj na učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:431715
Krištofić, K. (2016). 'Obilježja socijalnih oblika rada u nastavi usmjerenoj na učenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:431715
Krištofić K. Obilježja socijalnih oblika rada u nastavi usmjerenoj na učenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:431715
K. Krištofić, "Obilježja socijalnih oblika rada u nastavi usmjerenoj na učenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:431715