Pešić, M. (2018). Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d. (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010
Pešić, Mate. "Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d.." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010
Pešić, Mate. "Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d.." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010
Pešić, M. (2018). 'Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d.', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010
Pešić M. Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010
M. Pešić, "Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije hotelskog poduzeća Ilirija d.d.", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:392010