završni rad
Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije

Zošak, Kim
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Zošak, K. (2021). Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, Kim. "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak, K. (2021). 'Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Zošak K. Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

K. Zošak, "Utjecaj digitalnih oblika promocije Hrvatske turističke zajednice na dolaske turista iz Europske unije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:385925

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.