prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište

Đurić, Nikolina
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Đurić, N. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, Nikolina. "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić, N. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 13.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Đurić N. Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 13.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

N. Đurić, "Analiza čimbenika koji utječu na uspješno uvođenje odabranog kozmetičkog proizvoda na hrvatsko tržište", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:311652

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.