Oužecky, A. (2018). Pregled trendova u primjeni video marketinga (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:969016
Oužecky, Antonela. "Pregled trendova u primjeni video marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:969016
Oužecky, Antonela. "Pregled trendova u primjeni video marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:969016
Oužecky, A. (2018). 'Pregled trendova u primjeni video marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:969016
Oužecky A. Pregled trendova u primjeni video marketinga [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 03.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:969016
A. Oužecky, "Pregled trendova u primjeni video marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:969016