Pejaković, M. (2017). Odnos logistike i marketinga u suvremenoj maloprodaji (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:843564
Pejaković, Monika. "Odnos logistike i marketinga u suvremenoj maloprodaji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:843564
Pejaković, Monika. "Odnos logistike i marketinga u suvremenoj maloprodaji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:843564
Pejaković, M. (2017). 'Odnos logistike i marketinga u suvremenoj maloprodaji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:843564
Pejaković M. Odnos logistike i marketinga u suvremenoj maloprodaji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:843564
M. Pejaković, "Odnos logistike i marketinga u suvremenoj maloprodaji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:843564