završni rad
Marketing plan turističkih usluga Baranje
Završni rad

Pepić, Lea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Pepić, L. (2020). Marketing plan turističkih usluga Baranje : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425820

Pepić, Lea. "Marketing plan turističkih usluga Baranje : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425820

Pepić, Lea. "Marketing plan turističkih usluga Baranje : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425820

Pepić, L. (2020). 'Marketing plan turističkih usluga Baranje : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425820

Pepić L. Marketing plan turističkih usluga Baranje : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 15.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425820

L. Pepić, "Marketing plan turističkih usluga Baranje : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:425820

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.