Jurić, I. (2020). Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806
Jurić, Ivana. "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806
Jurić, Ivana. "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806
Jurić, I. (2020). 'Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806
Jurić I. Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806
I. Jurić, "Mogućnosti marketinga sadržaja na tržištu korporativnog wellbeing-a : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:366806