Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Brajnović, T. (2023). VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356033
Brajnović, Tena. "VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356033
Brajnović, Tena. "VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356033
Brajnović, T. (2023). 'VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356033
Brajnović T. VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356033
T. Brajnović, "VAŽNOST MARKETING PLANA ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:356033