završni rad
Marketing u kulturi
Završni rad

Hodak, Nikolina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Hodak, N. (2019). Marketing u kulturi : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332019

Hodak, Nikolina. "Marketing u kulturi : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332019

Hodak, Nikolina. "Marketing u kulturi : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332019

Hodak, N. (2019). 'Marketing u kulturi : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332019

Hodak N. Marketing u kulturi : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332019

N. Hodak, "Marketing u kulturi : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332019

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.