diplomski rad
Uloga i značaj marketinga u trgovini
Diplomski rad

Paulenka, Filip
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Paulenka, F. (2022). Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253011

Paulenka, Filip. "Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253011

Paulenka, Filip. "Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253011

Paulenka, F. (2022). 'Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253011

Paulenka F. Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253011

F. Paulenka, "Uloga i značaj marketinga u trgovini : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253011

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.