prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika

Bagarić, Alen
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Bagarić, A. (2017). Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:232093

Bagarić, Alen. "Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:232093

Bagarić, Alen. "Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:232093

Bagarić, A. (2017). 'Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:232093

Bagarić A. Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 23.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:232093

A. Bagarić, "Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:232093

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.