prikaz prve stranice dokumenta Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija

Jurić, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jurić, A. (2018). Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Jurić, Ana. "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Jurić, Ana. "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Jurić, A. (2018). 'Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Jurić A. Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

A. Jurić, "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.