Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lucić, N. (2024). Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
Lucić, Nikolina. "Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
Lucić, Nikolina. "Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
Lucić, N. (2024). 'Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
Lucić N. Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 25.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
N. Lucić, "Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914